Thursday, December 30, 2010

kerja di mlm new year

apa prasaan kalian bila terjadi mcm nie?adoihh..mcm nk treyak pn ada..aku bru dok brngan nk smbut new year thun ni sbb nk mlngkah ke alan 20ann nie..hadoihh..xmaw ckp bnyak dh...
salam.
krrooih krooihh

Wednesday, December 29, 2010

DENGKI

knapa dlm dunia nie msti ada dengki?aku kdang2 pelik jgak dgn mnusia nie..tipu lah klu aku x dak pasaan dengki..membuak2 dlm dada ni hsrat dengki..tp aku rsa aku x pnh nk kutuk2 org klu dengki..nk down kn org yg aku dengki..ada manusia yg aku knl nie..masyaAllah...dengki nya sgguh tinggi..egoonya tggu nun jauh ke ats awan..dia x bleh org lebih pda dia walaupn seinci!!dia lah yg terbaik..dia sja yg boleh buat smua itu ini..hnya dia sja boleh buat...ayat yg pling aku x leh blah yg dia kluaq dr mlut dn jari2 dia ""ADA DIUT APA BOLEH BUAT""hollyshi* apakah??bg aku yes ada duit mmng boleh buat apaa..tp org disekeliling hg tuh??ikhlas ka?
hg kn duit bnyakk..boleh buat mcm2..semua ada...so apa yg hg dengki sgt dgn aku??aku ada apa?duit pn x dak.apa pn xdak.so awat la hg dengki sgggttt dgn aku...kata mcm2 kt aku..dpn baik cm haram..blakang nahaii..kutuk supa apa lagi...hg kutuk aku dkat spa?kwn2 hg??dpa tuh spa gn aku?kwn aku jgak..depa knal aku lama dr knal hg !!xkn dpa x hbaq kat aku?nk kutuk pn tgok org smaa..nk ckp aku ckp besaq?ckp x supa bikin??suc* laa..dh tbukti lanie..spa ckp x supa bikin!hg baru lagi dlm dunia nie..so x pyah nk kutuk org sgt..nk kedengki!!nk ckp org kwn nan aku sbb kesian??org kwn dgn hg sebab duit lagi malu weh!!hg xdak duit!dgn prangai hg mcm nie.xdak sapa maw kwn aih!!nk kta aku mlut cm hram!baguih dr hg!kata kot blkang..aku kta depan2!!dengki aku x sudah smpai mati la klu mcm nie..aku boleh hidup klu hilng kwn mcm hg..aku ada kwn2 yg kwn dgn aku sbb kesian..bkn sbb wang ringgit aku..bkn sbb hrta aku...aku rsa depa kwn aku ikhlas...xdak pikiaq psai duit atau apapn..ssh sng sma2 kmi jln sma2..


**aku mngarut apa pn aku xtaw..haram j~

Monday, December 27, 2010

izz maira amaniah

waarhh..what a adorable kid i have..aku syg terok2 kat budak ie..woot..wooot..maksu syg mnja taw!!nti dah besaq prosek laci blog maksu taw...kahhkakah...
sbb apa aku syg dia?sbb walaupn aku slalu mrh dia..cubit2 dia..buli2 dia..tp sbnaqnya aku syg dia..tp aku syok dgn dia nie..dia akan mrajuk nagis tipu2..dlm 4 5 6 7 minit jah dia mai balik kat aku dgn buat muyka comei dia tuhhh....hahah..lawak lak bdak niee..aku la kja..mmng jarang k]lahh aku jmpa dia..time aku cuti pn aku x jmpa dia..sbb aku tidoq x sdar dunia..bgun2 dia dok men kat umh sblah..aku cm besa la..lpas mndi mkn pa msti la aku kuaq..sbb aku cuti kn..hakakhakah...tapi..one day nie..
aku balik jmpa dia...dia tgokk aku..n tnya aku

manja: maksuu beli jamm baruuuuu...smbei buat muka comeii..
aku:tkejut haa..maksu bli jam baruu.
manja:mksu ptong rmbut ka?awat adik tgok mcm pendek jaa..
aku:haa..maksu ptong sikit(heran sbb x rmai yg akn taw ak ptong rmbut)
((masuk bilik,dia ikut))((tggok dlm almari aku))
manja;eee...maksu bnyak nya baju baruu..bag baruu..
aku:(nah bdak nie mmng ikut pkembngan aku la)ha..adik taw mna..
manja:apa la maksu nie..ni kan adi tgok dlm cbord maksu..
aku hnya mampu snyum n ckp adik maksu syg adik bnyak lngit taw...dia pn kta yg sma..adik syg maksu bnyak lngit smbei hug aku..fuh!apa lah jd klu dia xdak dlm dunia aku..sorng nie jah aku ada..aku syg dia sgt2..



ampa yg ada ank mnakan/sedara msti pham kn apa mksud aku..apa yg aku nk ktakn...wlaup dia bru 3 thun..tp dia amik taw setiap inci psai aku..dia taw apa yg aku xdak sblom ni..n tba2 ada..tah la..bdak ni mmng pndai terok..n aku dok nmpak dia cm nk sma gn aku..jgn sesekali BERJANJI..klu dh jnji mmng akan tuntut smpai dpt..sma mcm aku..heheh...


p/s:syg lah org yg dsekeliling
end of story

Tuesday, December 21, 2010

wrong password?

wth!tiba2 keluaq bnda nie 2 3 4 5 6 hari lepas msa aku nk on blog..oh shitttyy laa...kenapa begituhaa??aku x pnah pulak guna psword lain..1 psword nie jah utk semua acc yg aku ada..heran wotttwoott oh..anda tahu pasaipa?bgtaw sat kat sy..haumm...
cerita??warhh..mcm2 tjadi..entah yang mna stu nak mulakn pn x taw..huuhhu...anda bagaimna?hidup anda?haa..sy rsa awesome jgak..dgn kerja yg cukup best..ahahah..kwn2 todak ada msalah...kbebasan yg ada skung cukup smpurna..tp jgn dok pulun buat syok..ehhee...aku dok rsa aku dah kurang dgn blog sjak krja nie..warh..aku rindu ampa smua..oh folower..mna anda semua..maafkn sy..kwn2 bloger aku pn entah kemana saja menghilangg...saya rindu anda semua..huuhuh...ini gmbar tbaru..hahaah...


Sunday, December 12, 2010

shoooottiinngggg







hAahaha..pulon gila aku..muahaha..saja ja nak tnjuk..nie shoot kat gua kerb
au(yg purple) kuala perlis(yg oren)ehehe..comey dak saya?pungkoq!gemok supa lembu!tp comey jugak kn kn kn

Thursday, December 2, 2010

emyayalyn

emy balik sni last week..nahh..jiwa raga sy kot..rindi dia ketat..ahah...have a awesome week with her..wlapun smpat lpak 3 4 hri jah..sorii..sy keja..hri girl day ti nite out tuh best sgt..lma x lpak 3 cm tuh..uih.. imuguyz so mucchhh lahh!mai comolot sikit eh..eheheh...gmbaq ha..ada kt emy..nti cekk upload nah...xdan dh nk tlis pnjng2..bnyak tajuk kena crita nie..ahhahah...

happy birthday mak!

haha..
02nd DEC 2010 besday mak sy yg ke ....rasia la..mak sy lawa lagi oooo....mak adik syg mak sgt2..i lebiu..sory lmbt wishhh...keja..heh..hri nie bru aku wishh n kiss mak..wu...bsday mak aku kira smbut skali lah gn kndri kak aku sabtu nie..ops..sila jemput hadir mai rumah sy noh..huhuh..kak aku dh nk kawin nuh..haishh..dok sorng la lpas nie..hhuu..lari tajuk..tmpaq mulut sedaih!makk adik syg mak..happy birthday too yuw..happy birtdayy tu yuuww..mkn ubii kayyuu..adik love youu

bz sat!

hehe..xdan laa makcin nak update..

Thursday, November 18, 2010

no more kitty boo

:) dah xdak kitty boo dlm hidup sy sekarang....


p/s: jgn terlampau berharap kwn2.

oh! apakah?

sdng enak diulik mimpi..ewahh..dumdumtakk..tiba hp aku brbunyi dododo..crroooowww..(lagu natang jad pa xtaw)
msg msuk brkta:

c:lps awk bgn nt,jgn lpe olen(on9) tau.i got smething special for you.nite awk 5:48am

aku cm besa mamun2..baca pastu lena balik..krooihhkroihh...tiba2..dgaq cm org ktuk pntu pastu..

woiii..bkk pintu sat...kedek2 aku p bkk pntu..tgok kak aku pkai suaq jean elok eh..mai cri bju lam almari aku..

aku:weh hg p na?
kakcik:breakfast
aku:kt na?
kakcik:kopitiam
aku:(tba2 segaq bugaq)nk p..nan kakak ka?/
kakcik:ha kaih p mndi kakak mai dah
(lompat sperti spring p mndi)
lalalalal~~~mndi pon nk crita ka aku buat pa?haihh..jgn dok lorlarr sgt na ce!
siapp2 kesemua..apa pn x tempek..konon nk tjuk natural beuty(btoi dk eja..sy nie nob skit)haa..msok keta..usha2 hp..pastu trngat kta ada msg msok smlm..bca la blik lam imbox haa...tiba2..jah cm cuak sat..maw dak tiba2 c antaq msg gutuh natang pa??reply apa tah kat dia..lupa hbeh dh aih..tudia la..kedarh semut sari semangkok..msg tnya apaa diaa seperais tuh laa...dia jwb guni..dak2..la nie..aku tlis smua sms dia..hmpa pikiaq niri apa aku reply..akai ada bg jenoh skit

c:pegila tgk.suprice kot.mne leh bgtau
c:btpe kat lua date eh?
c:awk kena tgk jgak klu awk tu btol2 syg sy.
c:tkan tkde lgsung cc(aku kat pcifix kot)ADA cc
c:try tnya cstemer service
c:map
c:alahai kesianya
c:ada lah.suprice.klu awk nk tau awk kwna oln lah.mne bleh sy btau mcm tuh je ha.
c:tu jnpa plak tu
(aku mnjadi cuak smntara)
c:spe suh awk bg rse tak sdp hati nth.
(klu ampa rsa gna?ketaq juboq nk on9 dakk?)


had len sms mrapu bsma :-
gepren
apit cf
along teos
mat myn

tuh sahaja...
aku kejan kak ak balik..kes ketaq juboq dah ehh nk on9 oih..nk tgok padia..lam hatii..ishh dia nie post apa kat wall aku..buat apa haishh..haiishhhh...hhhaaiisshhh..dok lam keta xtaw nk hbaq laa..juboq nie ketaq laaa...nk balik dgn cepat..kaki supa dok tekan mnyak nk bg laju..wuu..smpai kat tol 1.60 kak aku muntahh pulakk..ishh puncaa laa..aku lam keta klupoq cek dgaq dia muntah..geli mat mat mat mat...lpas hbes kak aku mntah uih agak lama la..sguni pa aku rsa mntah dia tuh..ayerkk ~~


sampai dirumah___

lari msok bilik..klik plug wifi..bkk laptop..on9 truih....tgok ntfiction..usha dgn panas...dok nmpak la ada msg..tp aku abaikn..sbb slalu yg model n fotogrfer apajad xtaw dok hntaq...tgok nfction pa..reply kehabes kesemua..heran sat xdak pa pn..tgok profile aku..xdak pn..hareh aih..pastu bru cek msg..tgok ada nma c uh!kalot2 bukak..n ada nie...
ishh blashingg -.-"



eheheh....sweet kot..tp lam hati..pkiaq gak..uh!jgn..kwn dulu..knl hati dluu...huuhuhuuuu

thanks syazriq

p/s:aw!malu sat..ampa jgn dok jd gatai na.

Wednesday, November 17, 2010

kitty boo

hilang secara tiba2..mnyepi..awat?aku ada buat salah ka huh..tah la..hari ne..mmng xdak mood lngsung kot..hei..
http://www.emocutez.com

syazriq

nah..mood bebai sbb dpat one text msg from him..
WE R DONE? eh..mne jnji?
aku diamm je for 2days org ckp mcm..aku kna maki laa..ape laa...diamm je..saba sbb aku dah start syg dia..tp?dia?msg nan kwn2 aku?cinta2 plak kn..uh!mmng piaq laa kn...aku buat slah apa kt hg nama di atas??nk aku bukti apa lagi kat hg??smlm x ckup lagi ka?aku syg kt hg kot...ishh..awat jd guni x taww..i need u kott...jg dok buat kelaku sgt aih...

Tuesday, November 16, 2010

domodomo

aitceh!aumaum..skung nie mcm2 msalah timbul..
sbb 1 relation musnah semua..hbes btengkaq piaq gn kwn2..heii..padia!xtaw nk kata pa dah aih...mls pikiaq..mcm upa kta..lyan org bodo kita sama bodo..tah laa..aku cemuih dh gduh2 nie..sudah la takat zaman skolah btengkaq piaq gn org..la nie just nk make love eh silapp..make fren..yg len aku xmaw taw apa dah....mood utk update crita2 panas trus xdak sbb kna mrh dgn abg syg sy upa

Sunday, October 10, 2010

kitty boo

happy birthday

video

Saturday, September 18, 2010

raya 2010













































tdia..raya ke brapa dah ni bru nak hapdate..xdan2..bz p buka rumah..hahaha..btoi kn..open house is buka rumah laa..tudia2..xtaw nk kta cmna..raya thun nie mmng jln meqata..rata cerok p..n mkin rmai plak yg join raya..uhuhu..raya 1st msti laa yg memnat kn..klu boleh smua org nk p rumh kwn2 kn..dr 12 tghri smpai mlm..aku smpai demam terok lah raya 1st tuh..dn still flu n cough..bila nak baik pn xtaw la..haha..raya thun nie x bnyk gmba ..tp gmbar beramai2 tudia bak hg..seguni buak!!bcambah..meqata tmpat..outing dgn famly pn ada cek..igt gn kwn2 jah boleh buat gila?haahakkakh..syok aih raya thun nie wlaupn bf xdak knknkn..hahaha..nah ampa tgok dr raya 1st smpaaii laa smlm kmi kuaq raya..jgn dok kta apa..

Sunday, September 5, 2010

opie

opie..ahha..dia kwn aku yg kena lggar lari..sian kat dia uh!dah la kacahk..hahah..xtaw nk update apa sai dia..ahha..

hes cute..sweett dn mcm2 ha..comell jah..suara softt jah..baik jah.tp setan!ahha..spa x knai dia nie..kaki goyang..pdan mka excnt!akhhak..ishh..muluttt...(pap skli kat bibiaq sexy ni)ahhaha...saja nk hbaq kt hmpa..hahaha..xtaw crita cmna di excdnt..yg taw dia ada kaki besi!haah..
besi dr ats lutut smpai pggng...ada 7 smua besi yg dok cucuk tulng dia..hahaha...tp ttp mntain kachak..haah
nie pic dia webbie nan aku..



apa2 pn opie!iloveyou!may allah bless you..get well soon

30 rasia wanita

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.



2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.



3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).



4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.



5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!



6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.



7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.



8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.



9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.



10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.



11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.



12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.



13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.



14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.



15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.



16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.



17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!



18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.



19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.



20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.



21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!



22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.



23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.



24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.



25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.



26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..



27. Senjata wanita adalah airmata!!



28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.



29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...



30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

Saturday, September 4, 2010

penang

hermm..
sedeyh.sadis.kiciwa.luluhati.smua ada aih!

plan nk p png nan kwn2..tgok2 kna tggai gutuh jaa..
dok umh nganga swank2..fam blik kg!syokk woo jd guni..sedeyh aih..dh bju rya x beli g..mlm rya nk p shoping!dan pn p srng2 png!pyah pa

Thursday, September 2, 2010

cntinue stdy luar dr kedah?

glup!
unlike this!

cita ni cita smlm..time dok mnum2 gn kak aku n abg aku kat mveles..
bermula laguni...aku la galak dok bunyii..aleh aku kna blik.

aku:dia umo 26 dah..dok reja guni jah..boleh ka tggung t kwin?tu dok pkiaq nk kwin dh dgaq cita(dia dirahsiakn)
kak:ha tu la..bnyak mna gaji?
aku:40 kot sari x silap.mna nk ckup..tgok awek dia la pkai cmna..mkeup sja pon 100 dh..bju g..
(diam dlm 5 min)
kak:hg tu..smpai bila nk kja kat kdai.jual bju?
(hadoi..btoi btng hidung aih..tp xpa..selai bju aku dpn 8 rggit untung..klu bnyak lai)
aku:dakk la...nk smbung la stdy..dh mntak brng kat kolej pa..
kak:amik kos apa?
aku:sama la..xkn nk lari?sia2 bljaq jah klu tkaq..
kak:hg bljaq la leklok..buat leklok..bg pontr dpt 3++..smbung kat poli..
aku:ha la..try the best la..
(abg aku usha aku)
(muka stdey.pdahai)
abg:dok kolej mna..
(smbei mulut penoh nasi tomyum ayam juih kat koleh dpan kmi..)
abg:xmaw ka kluaq dr cnie?stdy jauh2 skit
aku:hah?
(usha kak aku smbei snyum2)
kak:dia bljaq jauh?
aku:bkn xmaww...
kak:sian kat makk..dok srng
abg:mak ada ank lain g..bkn dia srang..try la.
aku:bkn x maww..jauh pyahh..stg nk blik tektiap mggu..tera dok plkn pn mak kna mai tektiap mggu
kak:saja..aku gak kna bwak..xmaw mai mrajok..treyak lam phne
aku:hala..rindu taw dak..
abg:mntak la luaq kdh
aku:(glup..telan nasi pn payah..adoii..)haa..try mntak

pastu usha kak aku..ayaq mata genang jah..pyah oi..xpnh aku brnggan..gena nk p stdy jauh..mmng la syok..tp..xtaw nk kta la..tgok la gena..

end of story~

p/s:klu bleh xmaw p aih nuh weh..tp ampa jgn ikut aku la
p/s:jgn dok mnja sgt len kali

Wednesday, September 1, 2010

minat secara diam2

aku ada suka dia nie.secara diam2 dulu..tak lagi skrung..aku dah ada fb dia..no phne dia.rumah dia taw dh.tp taw tmn jah.huhu..taw tmpat kja dia..serba skit sai fmly dia n dia..tp tp tp..dia xtaw aku suka dia..hermm..aku slalu cll n text dia..dia pn..uhu..suka aih..kdng2 dpt msg dr dia tkejut uh..msg dia relax jah..aku jah lebihh..aku pgey dia tulang..sbb dia kurus..msg2 dia cmnie ha..

tulang:
"i dah smpai tmpat kja"
"i dah smpai umh u kt mna?"
"yaya i bru lepas mkn"
"u ccmnt la kt wall i"

pndek jah dia strt msg aku..hhhuhu..aku suka dia..ckp bnyakk..suka bletiaq bnda mgarut..uhuhhu..dgn dia aku dgaqq jah.klu org len aku ptong jah ckp,biaq aku ckp bg hbes lu..tp la tbalik..dia lak suka ptong aku ckp..nak jgak bg hbes crita karut dia tuh..time dmam suka ktegaq..suka smbng mrapu..adoii..suka aih..dia tinnggiii woooo..aku ckp nan di kna langut..sukening cm ulat bulu tuh suka tuh..ckp lembutt jahh..adoiii...dh dh..nk lena.hahha
bye~

end of story

TABIAT DR KECIK!

NAK BERAK HABAQ KAT ORG!

apa nak jd laniee..nk beqat hbaq kat org...terutama mak..cari mak smpai jmpa dlu.hbaq nk berak.pastu bru p berak..padia niee..awat yg lorlar sgt nie huh..ank spa nie..sapadia2 yg lorlar sgt niee...ish laa..yeahh..itu saya!ahahah..tuh la tabiat aku dr dulu..nk berak ka kntut ka suka hbaq kat org..tmbah2 my mom.ahha..aku penah mnjerit stu rumah sbb nk hbaq kat mak aku aku nk berakk..kjadian sebegini rupa..brapa hari yg lalu..hkakhakh

laptop:taradadada..taradada...(lagu tah papa)
aku:(dok renyeh srng2 bca wall)gila

tiba2!!

aku:aaaaa..nk berak2..sat2.relax..on9 lu..
(on9 luh..men game 2 3 4 round..)

nk berak lagi..(xtahan dah)
lari2 p dapoq cri mak..

aku:maa..maa..mmmaaakkkkk!!!
mak:huiii..
aku:mak dok mna?
mak:...
aku:makkkk!!!!
mak:awat hiu..
aku:ma dok mna?
mak:luaq
(aku p la kluaq pntu dpn..pgil lgii)
aku:mak..
mak:blkng oiihh
aku:larii smbei muka cm taik!
(lari p kat mak)
aku:makk..adik nak berakk (dgn skuat hati kt pntu blkngg)
mak:la.p kaih(gn muka skupang)

malu dia had ni sbnaqnya..
umh aku ujung kg..kat kg tuh ada tmn..ada la umh bujng dok..tmn tuh la..so klu kat blkng umh nmpak la umh depa..time aku jerit tuh..aku rsa depa dgaq kot..aku kta aku nk berak..padia depa dok dgaq org sembng!ish!ahah..

keesokn hrinya.
aku cm besa celik mata time mtahri dok pkai spek..
aku nk p kdai.tp moto xdak.abg aku bwak p umh dia buat pkasam.
jln la kot shortcut.iaitu melalui rumah2 bujang niee..masa aku lalu ada la mkluk entah dr mna..hnya dgaq sora jah..

makhluk A:adik adik
aku:kaleh kot sora.tp xdak org..(cering)
makhluk A:adik nk p mna?hbaq kat mak dak ni nk kuaq
aku:(benti usha rapat kat tingkap
makhluk A keluar mnujjukkn muka
aku(aw!kachak nyaa abg ni)<<---nie lam hati
aku:mak taw la..mak soh p beli brng
makhluk B kuaq(kening ulat bulu hoihhh...)
makhluk B:(tnya kwn dia c makhluk a ni)awek ni kn yg hbaq kat mak dia nk berak?
aku:glup(muka merah.tgn ketaq.)maluu oihhh
makhluk A:dia nie haa
makhluk B:hahaha..awat hbaq kat mak nk berak(tnya aku)
aku:dh besa dr kecik..xpa la nk p kdai(pdahai malu x sngga woii)
makhluk A n B:mai no phne..ka nk soh abg p mntak kat mak

aku dlm hti..lajeyh sungguh beruk2 niee..
malu weh..dah 2 2 hncem..ish la..malu2..start that day.aku hbaq pelan2 kat mak aku..
n aku balik kdai kot jauhh..spai umh lenapenat..dah posa.padia laa..
ahah..so ampa jgn jd cm aku noh..

end of story~
p/s:sory lorlar skit post nie
p/s:haha..aku nk berak msa dok tlis post ni

ha tudia~

hahah..sudah lama sy tidak mengluahkn prasaan kat cnie ha..halo2..apa habaq semua.seyhat kot nuh..nieeee.makcikk nak mintak maaf la noh..lama x jengookkkk noh..sibuk laa(smbil dok hyun2 tgn cm mami jarum)

pic terbaru

Wednesday, July 28, 2010

Friday, May 28, 2010

day 1 at pangkor

kul 7 pg btolak dr rumah ke jety pangkor..aku cm besa lah..org jerkah soh bgun kta lmbat dh bru nk bgun..awai2 pgi lagi mak n kakak2 aku dok nyebok sipkn brg mknan(bekai)hahah..aku sperti biasa dok ats katil golek2....dok bau ikan kering goreng..lagi nyenyak aku lena dibuai minpi2 mkanan enak2..ahaaa....
tiba2....jeng jeng jengggg...

adddiiikkkkkkkk.....hg x maw p ka?smua siap dah hg ja x siap g..noh..dgn seperti spring aku mloncat bgun..tgok2 smua mndi dah..aku jah blom..pa g..kalot mandi rebau cek..hahaha..mndi2 siap smua..angkat brng msok kreta..wrroommm.....cehhh....rooommm cehh...btolak ke pangkor laa....smtara nk smpai ada gak dok snap nan kak aku..






aku dr awai smpai hbeh..lena..uh!x ckop lena oih!men game smpai koi bpa smlm..hahaha..smpai kat jety park keta trun jln amik tiket!nohh!mula tang nie laaa...haba setan maii...ishh..reja nk trajang org jah..spa had belah aku usha pnas ja..org supa smut hurung gula..rmai gilaa..mai wutpa x taw pangkor depa nie pon..heii...


nohh..ramai dak??nie la semut2 yg nak naik fery..brebut supa apa..aku cm nk pitam jahh...hangat oihh...

dapat naik ferry lena lagii..hahaha....
now dah smpai kat villa..lyana villa..mayb akn jmpa cinta lama..b00..hahaha..apa?bkn nma mnja..mmng tu nma dia abu..hhahaha..
see ya tmorow fellaa...maw lena.

end of story..
p/s;nk mndi laut oih..





maira rawk

Saturday, May 22, 2010

sorang

heiii..dok sorng..bosan aihh...mak pi kl..kak p reja..aku nga2 kat ghumah sqang2?bosan oih!nk kluaqq....nk pi na??ngaa....xtaw eh nk p mna.

Sunday, May 16, 2010

jadual cuti

haahhah..dituju khas utk alyn..

21.05.2010:KUALA LUMPUR(xdn jmpa hg,p sat jah..ily)
23.05.2010:PENANG
25.05.2010:JITRA.hahah
27.05.2010:PANGKOR
29.05.2010:JITRA.

sapa nk ajk aku p mna2?
kahakhkhakhaakh...

smua yg disebut alyn dot..aku akn pi..cma p sat2 jah..uh sedeyh tang kl..p lena sari jah..p sbb hntaq mak aku..aku nk dok sna lam2 buatpa..kak aku smua nk p singapore!depa xhbaq awai..dwet xdak nk p!ohh tidak..singaa..akn kutemu hg!

jgn la dok maqah alyn..akhhakakhakh...
nk ikot kA?ka nk pi nan jat syg hg?oh lupaa..kna p nan dia la..dia kn buah hati hg...

taaaataaa..

Friday, May 14, 2010

penang

oh!aku tertipu sat dgn ayat ;PENANG;
abg aku kta nk pi PENANG dak..aku gedik2 lompat nk ikot...igt ka nk pi shoping2 ka apa ka..padahai!!!jeng2...kna pi angkat brng umh sewaa bwak blik rumah kat jitra!shit!tertipu..ahkhkhaakh..tp xpa sbb boleh mkn cketiow terbaik aku pnh mkn..udang bsaq pyepak..cketiow bnyak!cepat pn cpat..ampa byangkan la..kdai pack dgn org...ada lam 10 min tggu meja utk duduk..lpas duduk..ada la org amik order..msti dlm pala pikiaq lmbat..xdan nak hngat juboq aihhh..aiq smpaii...bru dok mnum 2 3 4 5 6 7 tguk choih..cketeow smpai..teruja tekkejut mgejut sat aku..cepat gila...pastu abg aku kta..maw x laju.dpoq smpai 5..none stop msak..tp cketeow dia sdap la..org2 yg mamsaknya pon sedapppp mata mmndag!kahkahkahakhkah

nah!

udang jah..koteow telan hbeh dah


abg2 kachak..



end of png
p/s:nak p lagi..

tambun lost worl

uh!!ini terbaikk..aku pi besama2 genk2 SG(sweetGARDEN)..1 bas serbu tambun...crita lama nie..30.04.2010 aku pi..seramai 46 org x silap..atau lebih kot..aku pon x brapa igt dah..ngaa....syok22....tp yg x syok baju aku hilang..bju merah aw2..nie ada gmbaq 2 3 4 kping..











haaa..ramai kn..x bnyak la gmbaq...semua pakat nak mndi jah,,gena nk amik gmbaq..tp smpai skrng lahh..bdan aku belang2 kes mandi tgh2 hri buta...maw dak,smpai koi 1 cmtuh la..truih trjun...x igt dah hngat ka apa ka..
natang slide x mncabar lngsung..sekeping soran pon x kluaq naik slide..5 slide aku naik x mnjerit..hei...bg la mncbar skitt.....nie dak..bg had psing2 skit2..akhhakhkhak.....
apapn..best laa pii nan sg nie...tp x stu kpala sgt lah..hkakha..rmai budak2 skolah..ahah..nti plan nan mbe2 setan bru syok..hakkhakhaka.....


end of tambun..
hehehe
p/s:bila nk putih..

sorry

http://www.emocutez.com

lamaa x sua muka kot blog nie...sudah x dak org cmmnt saya..ahha..saya rind anda semua!aw!saya sudah bujan seperti dulu..so boleh la saya bcinta smula dgn anda smua..mai comolot skithttp://www.emocutez.com


bermulalahh!!

Tuesday, May 4, 2010

sayang2 folower sekalian.

>
sory.xdak crita.bz reja.akan ku kembali stu hri



boleh tera nie?jd cm bdak bsaq dak mimi?

Wednesday, March 31, 2010

lega!


yay..
smlm p hspital chek smua..
doc ckp i dahh ok..
muahahhaha..aku syok eh..lega dah..thanks too ubat2 yg bnyakk.khahakakh..tp yg leceh kna gak pi check sbulan skali..hahah..amacam?aku dah seyhat..jom jalan2..hakhakaah...pi mrayau jah..mkn angin..haha..haa.....xtaw nk tlis pa dah...ermm..
adeh..
cita sal check tu ha..

******

pg koi 8 aku jga cm besa..
mandi pa smua..
siap2 pi hspitall..kali nie x yah amik num dah..msok trus kat bilik doc..tp yg nyampah doc xdak..depa pi bilik oprtion..oh shit jah kn kna tggu depa..xpa la..aku tggu pa smua..dlm 10 min doc trun..senyum jh aku pon..dlm hti cuak nk kna cucuk..haha...

masa doc wak kuaq tuh..
dlm hti..naehh..awat besaq pelek jah jarum niee..ishh.xmaw tgok..aku kalih la belah len pnya x maw tgok..dok rasa gak lak sakit nak mampoih..tiba2...jengjeng..aku rasa tgn aku basah..perh kalih la tgok..maaaakkkk..darah bnyakk woii...dn aku tdegaq doc tuh kta SHIT!..haa..darah aku kluaq bnyak bru hg nk maki..tedia..aku x bgerak dhh...kalih kot len..xmaw tgok..ngeri weii..merah pekat jahh drh tuh...
xpa lahh..lap2 smua..depa soh aku trun kat bilik MRI..aku pon jln ah..msa kat tgga aku dah rasa cm pening2 sikit..dlm hti ish x leh jd..kna jln cepat2 nie..aku pon jln la cepat cm lipaih kudug..smpai2 kat pintu bilik 10(MRI)aku pgey kak tuh..
kak..
aku dgq..eh eh..
peh tuh kelamm...haahha..aku pengsan..sedaq ats ktil penuh nurse n doc..adeh..doc tnya..awat..aku kta pening..ha..
depa soh aku rehat lu..tdoq seround..ada kot stengh jam aku lena...jaga2 ada org dok buat MRI tuh..aku tggu jah..
dlm koi 11 cmtuh kot turn aku msok lam keranda dunia(MRI).
ish cuak gakk..doc tuh kata jgn gerak lngsung..pjam mata..buat relaq..aku pon pjam la mta..dok rasa dah natang tuh jln..dlm 10 in aku pjam aku bkk..naehh..jeling sna jeling cnie..mmng cukup2 ruang tok aku tdoq tnpa bgerak..tuh la org pgei keranda dunia..haa..lama gak aku dok lamtuh..
dgn bnyi kuat ish..
pekak lungga..
last2 aku lena truih dlm tuh,,aku xsdaq pa dah..bpa kali depa cucuk ubat kat aku..mcm2 ubat..
ha..last2 aku kuaq..sedaq la msa kuaq tuh natang tuh bgerak..igt hbes dah..kuaq cucuk ubat jah..pehtuh msok balik..had nie lagi lama..aku tdoq balik...dok botpa lamtuh..heii...
kali kdua aku kuaq fo real ahh..depa angkat smua besi2 ats aku..buang pelekat2 kat bdan aku..hheh..tgok2 jam..naehh..koi 1.3o!hmpa bayang laa..aku dok lam tuh takat 2 jam lbih..gila babi kott!!
haaa..
pling mngerikn..masa depa nk cabut jarum kat tgn aku..nurse pelatih cabut..hermm..aku pon sua la tgn..dia cbut tuh mmng la rasa skit tba2.aku dgq dia jerit..kalih2 bju dia penoh drh..tgn aku pon..ishh laa...msa tuh rsa cm nk mati jah aku tgok drg aku dok kuaq bnyak cmtuh...doc lari mai kat aku tekan tgn aku..perhhsakit wehhh...kna mrh seround nurse platih tuh..lap2 smua drh aku..boh kapaih pa..depa soh aku pgn tekan kat tmpt cucuk tkut drh hilang..
derh..aku pening kott..xpa..amik brng smua.jln pi kntin..dr smlm aku x mkn pa g...p mkn soto pa smua..relax satt..peh tuh blik umh on9 men game..akhhka

sekian trimas..
aku seyaht dah

Tuesday, March 30, 2010

revenge

ok..
sapa had trasa amik..
aku bg free na syg naa..

mula dr saat nie..
kala nie..
haa..gna ayat jiwang dah..
aku x kn amik port pasai hg dah...
go on with ur btiful life ok dear..
im on my own skarang..
xdak hg dah kot dlm life aku la nie..
bukan2..
aku xdak dah dlm life hg..
dlm life hg just ***..
ok!as u wishh my dear...

Friday, March 26, 2010

ragut!

macibai..
500 rat melayang...
not in a mood this 2 week..
pikiaq natang haram jadah nie..
babi natang..
pasaipa perlu ragut aku?
awat2?
bnyak lagi kreta2 besaq di blkng dan depan keta aku..
awat my ragut aku?awat natang tuh my kat aku..
n kwn2 aku awat depa bwak 5 6ploh rget jah..sepa aku bwak 500..
sbb aku nk nyaq utang..
tp..aku kna ragut..
babi laaa...

zue..sorry..yaya x dpat byaq lagi hutang
wan..sory jgak..
baju..sory..mak x dpt beli hg..

oh shit..
tgn aku smpai la skit kna gn natang2 x guna tuh..
nk lwan tkut kwn aku kna tikam..
oh shit!
awat dia sua pisau kat kwn aku..
awat x sua kat aku..
ishh..
pasaipa aku pi bank tuh!!!
slalu aku pi bsn...

Thursday, March 11, 2010

dipinggirkan

ha!tajuk sedeyh yg teraman sgt!!
MySpace
WHAT alyn balik?
MySpace
alyn balik smlm aku rasa..tp satu msg pon ak x dpat dr dia..hei..natang nie lupa aku dah ka???cm dok pikiaq gak 2 3 4 5 6 bulan nie kan..
MySpace
hermm..awat psaipa alyn..jgn laa dok lupa aku truih...aku xdak kwnn wehh..da hg nan emy jah weii..jgn tggai aku
MySpace
la nie aku rasa cm aku dlm delema dtgglkn oleh rakan2..waa...sedeyh wehhhh..awat2
MySpace

***********

hg cuti semnggu alyn!!tadak2..hg kena kluaq nan aku bnyak dr dia..aku x kiraa..hg kna luangkan masa lebih pada aku...nak jugak2..xkira2
MySpace
hg jgn bg aku bletiaq kat hg alyn..aku x kirraa..
mggu hg cuti nie..kluaq nan aku..haa..pasaipa dok buat muka pa!
MySpace
dalam hti nie cm nak katok2 jah DIA
MySpace
MySpaceMySpace

*******

hai2...psaipa nie dok sentap ni yaya
MySpace
aku kachak dan lagi hn cem..biaq ah,..dia nk call or text or kuaq nan aku ka dak..yaya..hg leh idop ah sorang
MySpaceMySpace
malas nk pikiaq
MySpace


p/s:hweheeh..saja jah buat gedix2 lebih2..aku cm jakon ja jmpa natang nie..hahaah..