Wednesday, September 1, 2010

TABIAT DR KECIK!

NAK BERAK HABAQ KAT ORG!

apa nak jd laniee..nk beqat hbaq kat org...terutama mak..cari mak smpai jmpa dlu.hbaq nk berak.pastu bru p berak..padia niee..awat yg lorlar sgt nie huh..ank spa nie..sapadia2 yg lorlar sgt niee...ish laa..yeahh..itu saya!ahahah..tuh la tabiat aku dr dulu..nk berak ka kntut ka suka hbaq kat org..tmbah2 my mom.ahha..aku penah mnjerit stu rumah sbb nk hbaq kat mak aku aku nk berakk..kjadian sebegini rupa..brapa hari yg lalu..hkakhakh

laptop:taradadada..taradada...(lagu tah papa)
aku:(dok renyeh srng2 bca wall)gila

tiba2!!

aku:aaaaa..nk berak2..sat2.relax..on9 lu..
(on9 luh..men game 2 3 4 round..)

nk berak lagi..(xtahan dah)
lari2 p dapoq cri mak..

aku:maa..maa..mmmaaakkkkk!!!
mak:huiii..
aku:mak dok mna?
mak:...
aku:makkkk!!!!
mak:awat hiu..
aku:ma dok mna?
mak:luaq
(aku p la kluaq pntu dpn..pgil lgii)
aku:mak..
mak:blkng oiihh
aku:larii smbei muka cm taik!
(lari p kat mak)
aku:makk..adik nak berakk (dgn skuat hati kt pntu blkngg)
mak:la.p kaih(gn muka skupang)

malu dia had ni sbnaqnya..
umh aku ujung kg..kat kg tuh ada tmn..ada la umh bujng dok..tmn tuh la..so klu kat blkng umh nmpak la umh depa..time aku jerit tuh..aku rsa depa dgaq kot..aku kta aku nk berak..padia depa dok dgaq org sembng!ish!ahah..

keesokn hrinya.
aku cm besa celik mata time mtahri dok pkai spek..
aku nk p kdai.tp moto xdak.abg aku bwak p umh dia buat pkasam.
jln la kot shortcut.iaitu melalui rumah2 bujang niee..masa aku lalu ada la mkluk entah dr mna..hnya dgaq sora jah..

makhluk A:adik adik
aku:kaleh kot sora.tp xdak org..(cering)
makhluk A:adik nk p mna?hbaq kat mak dak ni nk kuaq
aku:(benti usha rapat kat tingkap
makhluk A keluar mnujjukkn muka
aku(aw!kachak nyaa abg ni)<<---nie lam hati
aku:mak taw la..mak soh p beli brng
makhluk B kuaq(kening ulat bulu hoihhh...)
makhluk B:(tnya kwn dia c makhluk a ni)awek ni kn yg hbaq kat mak dia nk berak?
aku:glup(muka merah.tgn ketaq.)maluu oihhh
makhluk A:dia nie haa
makhluk B:hahaha..awat hbaq kat mak nk berak(tnya aku)
aku:dh besa dr kecik..xpa la nk p kdai(pdahai malu x sngga woii)
makhluk A n B:mai no phne..ka nk soh abg p mntak kat mak

aku dlm hti..lajeyh sungguh beruk2 niee..
malu weh..dah 2 2 hncem..ish la..malu2..start that day.aku hbaq pelan2 kat mak aku..
n aku balik kdai kot jauhh..spai umh lenapenat..dah posa.padia laa..
ahah..so ampa jgn jd cm aku noh..

end of story~
p/s:sory lorlar skit post nie
p/s:haha..aku nk berak msa dok tlis post ni

No comments:

Post a Comment