Wednesday, September 4, 2013

eksident!

1.9.2013 hari yg agak malang rasanya tarikh ni..dr pagi smpai ke petang smbung ke mlm..ser ja hri tuhh...aku p rumah kwn aku 31.08.13..p mlepak amik barang yg trtgai skali..dah bgun pagi2 tu nak balik la sbb nk p rumah farah sbb dia tunang..kalut2 dok pusing2 cari jalan..boleh plak aku x nmpak kreta tuh..keta tu pn bahagn jugak laju x tgok org..sama lngaq2..1st time aku eksident kot dgn panda merah aku yg comel tuh..ish..tekejut weh!!! pala aku terantuk kt cermin kuat gila! sakit.lebam sedaih...ni la kejadian pada keta ku yg comel tu..x la terukk..tp nazak jugak la kn nk pebaik..
haa..tekeluaq bibiaq sexy dia..sakit hati mak tgok!!so lani aku terpaksa tumpng org p keja sbb keta aku x dak no plate..aku x tau lpaih mna no plate... hum hum..xpala nk buat mcm mna kn..moga2..hari2 akan datang lebih bermakna..

No comments:

Post a Comment