Tuesday, October 13, 2009

kena tingai




kesian kat aku kot!!ishh..kna tingai lagi..retu kna tgai gn sorang.nie nak knai tngai gn sorang lagi..nk buat gena nih??aku nk kuaq nan sapa plak lpas nie??nk lpak nan spa lak lpas nie?dah ada 2 org tuh ja..ishh..had len??mna??mna da kwn dah..genk rmpit dlm class aku ada la..xmaw2!umh depa jauh2..aku nk kua gn spa g??ishh..awat dok teyak nie..bca2 msg alyn sentap truih..td alyn msg aku tiba2 jah!patu dok megah..ish!
aku x igt msg dia..igt skit2 ja..meluat nk smpan del truih msg tuh.!

alyn:mayb next year aku pi ipoh
aku:awat?pindah ka
alyn:bljaq..nk pi kat shud
aku:(sentap dgq bria2 nk pi kat shud) hg bljaq skali nan shud ka?
alyn:dak2 aku kolej pro mara (dpt cost dip apa tahh.aku lupa dah..tp psai cmputer)
aku:abeh aku cnna?dok sowank?

dia xreply msg aku..

aku msg emy

aku:next year alyn pi epoh
emy:alyn pi epoh wtpa?
aku:pi blajaq
emy:alyn blajaq ktna?
aku:xtaw.tnya dia
emy:ok2
aku:hemp!neahh!!aku cmna t?
emy:hg?erm...tatau..hahahaahah
aku:ok

gelak plak..pnampaq gak stg..aku nk teyak tasngga dah ni..
dok tulih nie msg alyn msok..





alyn:hurm.nk wt cea.ku nk stdy gk.ak pn sedih we..xpala,t ang dpt kwn bwu larh
aku:ok

xdak mood teuih!jd gena xtaw..ish!bebai!!!msg alyn msok

alyn:uh.kita 3 bjauhan.emy kl,ak perak,ang jtra.xpa we.ak pbln 1,bkn skung ni
xdak mood aku nk rep..so aku trus smbung apa aku tlis niee..

sat!msg emy msok

emy:ksian kak lela..triak dah..wawawawa
butuh hg emy!!
aku trajang gak stgi!!





heii!!

1 comment:

  1. mcm tu ler bila semua dah membesar... lalala

    ReplyDelete