Tuesday, October 27, 2009

networking

gaji jgn x gaji!
dan lagi pose.hahaaha..time nie tgn luka x taw nk bilang dah..

x siap lagi nieee..

ahhaah...
nie lah sebahagian kerja hariankuww..now kna buat networking..so kena la buat benda2 alah yg merosakkn tgn aku niee..hri niee penuh plaster kat tgn aku sbb luka dok gaji buat bnda niee..kena l elow pling bnyk..org ukuq pnjang ku ukuq jari..ahha..kena trunking pling sakit..heii.xtaw nk kata lahh..haha...smlm but geram aku buat bg siap had gaji2..tggu nk sumbat konduit dlm trunking jah..haah..pehtu screw pehtu taadddaaa....siap!!huyeahh..kali tuh game here i come!!ahah..mggu niee x sntuh game pon..xdan..haaha..aduyaii..sumaph aku suka buat kerja2 nie dr dok buat report cm haramjadahbabi tuh..n dok dgq lect hingaq..fuckahella!!aku suka bab2 niee..syok kot!nanti siap aku hapdate blog n tnjuk kat ampa semua..haahk..


(gila skali hapdate 3..ahhahpnya nk crita)
p/s:jn dok pca sja.cmmnt!

No comments:

Post a Comment