Monday, February 1, 2010

crush

hermm...xtaw nk mula cmna...tp hati nie sakit sgt..
mcm kena cincang smpai lumat..apa salah aku smpai dlm hati dia xdak aku..tp dlm hati aku mostly 70% ada dia..napa smua nie jadi...apa salah aku?hermm..entah lah..aku rasa cam diri aku nie bodo sgt..x bguna jah dlm dunia niee..apa lah dosa yg aku buat smpai nk bcinta pon x leh..bila smpai thap aku syg sgt kat org tuh..mesti org tuh akan pergi jauh dri hidup aku..buang aku jauh2..stitik kumamn pon x tgai dlm hati dia..dah 2 hri aku cmnie..srabut pala otak..mkn dok reja muntah..xtaw sepa..hermm..demam panas blik..lagi trok jdinya demam nie dr nak lega..hermm..aku nak org sygngi aku..aku tringin sgt..tgok kwn2 kluar date..aku nak jugak rasa camtuh..tp hnya sbulan lebih aku mngenalinya..hermmboleh dikira brapa kali kmi kluar..tp skarang..bila msa smpai utk kmi ketahap slebihnya.....musnah harapan bila dia kta aku x dak dlm hati dia..hilang..hati dia kosong..hermm..aku cklp putar belit?cmna aku nk explain dr mula?dia xpham..sumpah aku mnyesal pnjam cmra dia..klu aku x pnjam cmra dia smua nie x kn jadi..entah..mungkin slah aku jgak..dia kta aku atur hidup dia..mayb aku x rasa apa yg aku buat...hermm...nk diluahkn kat kwn2..smua jauh2 smbung stdy..katcnie jelah dpat aku luahkn smuaa perasaan aku..heii..apalah nasip aku nie..mayb aku dtakdirkn utk tak bcinta..sama jah nasip..dah 3 tahun lebih..aku cmnie jah..smua x mnjadi..bila dah mlekat..ada yg mganggu..bila bru nk mula brputik..hati dia mcm hilang igatan..hilang smua psai aku..knapa?slah sgt kah aku nie?dosa besar apa yg aku buat smpai lyan aku cmnie?sakit sgt hati nie...xtaw nak ckp cmna..mmng terasa..sumpah aku syg dia..syg sgt2!!dia prlukn msa..tu kta dia..aku akn tggu...dia ckp dia x maw aku sakit..tp dia x trima aku dan buat aku tggu slama sbulan n at last ckp xnak..tuh yg mnyakikn hati aku sgt..entah..aku..aku syg dia..slagi aku kuat utk tggu dia..aku akn tggu...tp bula hati teguh nie roboh..entah..aku pasrah apa yg jd..trima apa saja yg memberi peluang..
p/s: J ilove u so much!

No comments:

Post a Comment