Tuesday, January 18, 2011

family holiday

maw kata family holiday ni..ha..mmng bnyak pic la kn..so aku kecik kn gmbaq2 edit page..so sep la tenaga aku nk tekan2 upload pic kn..pndai k aku..haa...ampa mesti nk tiru kn..pulonn laaaaaaa....aku n family aku kali ni cm besa ke penang..huuh..ya kmi x cemuih ke penang okayh..sbb syokkkk....


aku pi hari sabtu 14.01.2011 hari sabtu..taw pkul brapa p??kul 7 pagi okayh!!7 pagi..slamat mlm tuh aku lena awai klu dak mrangkak la p blik air...mmng mngantok gak la msa bgun tuh..cm besa.aku org last mndi.tp aku org 1st siap..tuh mmng pkara biasa dah..sbb depa yg len merendang..anda taw mrendang tuh apa?xtaw buat2 taw..nuh.hahaha....set2 brang dlm keta pa.tggu semua mai..baru btolak..kmi p 4 biji kreta..kira org dlm tuh.hahah..rmai gak la..konvoi p png 4 biji kreta tuh..heheh..nonenonenone smpai la kt gurun..aku cm besa laa..ahha..tnya g buat pa!aku lena dr depan rumah smpai gurun!ahahah..smpai x sedaq la taya kreta pecah msa kat gurun..so p la cari kdai yg bkk pagi2 buta nie..p tukaq pa..masa dok tukaq ni ada gak la kejadian..nk kta lawak mmng lawak..kesian pon ada..cita dia cmnii

aku n kakcik dok smbng2 la..cmna bleh taya pech apa.depa tggu kat mna pa smua..nonenone..ada la stu laki bini ni...laki dia p hntaq bini p kja..bini dia kja kat KLINIK GURUN haa..nma kliik tuh..depa nie la kjadian tuh..
masa depa smpai depan klinik tuh..si bini ni trun la.bung helmet paa..yg lawak eh.si laki ni p belah bini dia smpai tlentang..gila sadis tgok bini dia jtuh..pastu bini dia mgeluarkn ayat ni
""ABANG BUAT APA,XDAN DAN AIH""
aku nan kakcik dok than gelak jah..bini dia ckp bnda tuh smbe hntak kaki..mmng lawak la...yg kesinya..si laki nie buat x taw jah msa belah bini dia.apa x kta..blah gutuh jahh...mmng sadis aku tgok..haha..ok hbes


bgerak trus ke penang..cm besa aku lena lagi smntara nk smpai png tuh..lena dan lena dan lena smpai la kat lobi htel kmi tdoq tuh..smpai2..koi 11 lebih.x leh nk chek in lg sbb check in kul 2..so kluaq la p jln2 dlu..p bterfly farm.







lpas blik dr tmpat tuh..kmi p check in pa..x naik bilik g..p pantai bkelah truih..hakahk...hmpaq tikaq bwak pokok tuh..bukk bekai sgala...tudia...mkn laju2 supa 10thun x mkn..haha..besa la.mkn rmai2 nie.kalut2..sedap..aku cm besa cntrol2.lapaq pn mkn sikit jah..diet2..dok nmpak mak aku pa smua dok tmbh bnyak kali..arhh..sabaq..kuruih2..ahkhahkha...lpas mkn pa..bsuh pggn(keja aku) naik bilik paa..relax2 sat..lena2 sat...ptg tuh terjun kolam..perh..vid tuh x amik g..aku pelit..ampa taw pelit tuh apa?sah x taww...nanti lah aku boh vid tuh ampa tgok..ahha..aku bljaq hri tuh la kt png..abg ipaq aku dok ajaq..syiok..pdih hbeh blkng klu x jd.haahah...kira 3 hri 2 mlm kmi kat situ reja mndi jah...
lpas mndi pa..naik bilik mndi2 pa..tgok crita ngagkung..mmng gelak pecah rumh la ramai2..uhuhh..pastu lewat skit p mkn sup hamid..uh sedap..x pnh miss g la klu p png sup hamid ni..mmng p mkn la kn..tgok2 amooi2 lalu lalang..mlm mggu bai..
uh!!ahahah..


esok tuh kak aku dok gerak ajk p mna tah aku x maw aku nk lena..takat koi 10 cmtuh kot ak tjaga..huhu..call boy st tnya kat mna pa..pastu lena blik smpai tghari..time org nk mkn nasi..hkaahkhak...bgun bsuh muka bruih gigi..bwak trun mknan apa..p bakaq ikan kat pntai nuh..perh angin mai la..syiok..dok golek2 depan tuh sat..tggu ikan msak..setel smua..lauk2 smua ada dah..mkn nasi pa semuaa...lps mkn pa bsuh pgn cm besa laa..huuhuh...pastu men istana pasiaq apa..uh!aku buat istana pasiaq..hakhak..men cm bdak2..besa laa..dulu x dan nak main..lanie bru kalut2 nak men..hehhe...





nie dok kalut2 masak..huhuhuh..pic yg istana tuh cmra sapa tah..nti la aku upload len nuh..ahhha...aku akan edit blik boh pic..ehhe..lpas mkn apa lagi..acara mandi la..terjun kolam cmpai kering!haahhaah...mandi smpai kul 4 cmtuh la..naik bilik..teka2 aku buat apa.hhahaah..koi 8 cmtuh siap.2 nk kuaq mkn haa..p mkn kat medan depan skit ja pda htel kmi..nasi lemak 2 rnggit..tp xdan.hbes.,sedeyh gila..nsi lmak tuh sedap terok kot...lpas mkn p pdang kota.men kite kecik.ahah..angin hram xdak.bebai!!rugi 2rgit aku beli.hahaha...lpastuh blik...cuci mka pa smua gayut nan boy sat.pastu lenaaaa

esok pgi koi 7 bgun.kak aku 2 2 org dok kcu aku ajk aku p pntai sbb stg tghri nk blik dahhh...acara kat pntai?ni.






haahhha..aca senam pagi..lompat ats angin ya rakan2..haaah..peluh22...relax sat..kebushh terjun kolam..ahhaah..pic dlm kolam xdak lagi haa..nanti aku boh.hakkha..mndi2 apa kul 10 naik bilik..mndi2 siap nk balik haaa..so balik la kmi ke jitra ni...ahhahah





aikk..pic sesat!

No comments:

Post a Comment