Thursday, January 13, 2011

rambut mcm apa g

aku dah xtaw nk buat cmna dah rmbut ni..hayakk!!!!aku cantaih hg satg..huduh piang!
retuh dok elok pnjng p galak ptong..hhuhu..konon2 nk buat rmbut dulu2...ahha..la hg tua dah yaya oi..sedaq2..hg tua dah..huduh piang hg dok buat rambut guni..khahka..tp aku biarkn saja...ahahha...nk tgok rmbut bgonk aku?
ini dia


tp comei gak kn kn..
khahakahk...apa pbezaan dia..ha..lyer ats.bwah pnjng..ala2 box rmbut ats.tp ada ekor.haa..ataupn scene hair.tuh la..hakhkahk..ni pic aku snap gna cam msa dok update blog ni..pulun gila kn aku..hehe..rmbut ni x la mcm taik pn.ok la..tp if nak elok kna set berejam gak.bru dia jadi elok.contohnya ini..


selepas sejam buat rmbut nie.bru dia jd elok.klu dak lintang pukaq.dok men drift ataih pala.

motif n3 ni.saja nk tunjuk muka aku.hkahakhkahka

p/s:jgn jd mcm saya

No comments:

Post a Comment